Monday, April 29, 2013

Silifke Belediyesi Işçilerine Yüzde 70 Zam Yaptı

0 comments

İşçiler; Belediye Başkanı Bayram Ali Öngel ve Belediye-İş Sendikası Mersin Şube Başkanlığı'na teşekkür etmek amacıyla bir yemek düzenledi. Silifke Belediye Düğün Salonu'ndaki yeme
Silifke Belediyesi Işçilerine Yüzde 70 Zam Yaptı: Silifke Belediyesi Işçilerine Yüzde 70 Zam Yaptı

Comments

0 comments to "Silifke Belediyesi Işçilerine Yüzde 70 Zam Yaptı"

Post a Comment

Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com