İşçiler; Belediye Başkanı Bayram Ali Öngel ve Belediye-İş Sendikası Mersin Şube Başkanlığı'na teşekkür etmek amacıyla bir yemek düzenledi. Silifke Belediye Düğün Salonu'ndaki yeme
Silifke Belediyesi Işçilerine Yüzde 70 Zam Yaptı: Silifke Belediyesi Işçilerine Yüzde 70 Zam Yaptı
Silifke Belediyesi Işçilerine Yüzde 70 Zam Yaptı: Silifke Belediyesi Işçilerine Yüzde 70 Zam Yaptı
Comments
0 comments to "Silifke Belediyesi Işçilerine Yüzde 70 Zam Yaptı"
Post a Comment