Olası bir yangında ilk müdahale için ekip taşımada kullanılacak iki adet araç Taşucu Gümrüğünden KKTCye gönderildi. Silifke Orman İşletme Müdürü Mustafa Arslan, araçların or
KKTCye iki adet yangına ilk müdahale aracı gönderildi: KKTCye iki adet yangına ilk müdahale aracı gönderildi
KKTCye iki adet yangına ilk müdahale aracı gönderildi: KKTCye iki adet yangına ilk müdahale aracı gönderildi
Comments
0 comments to "KKTCye iki adet yangına ilk müdahale aracı gönderildi"
Post a Comment