Thursday, February 21, 2013

KKTCye iki adet yangına ilk müdahale aracı gönderildi

0 comments

Olası bir yangında ilk müdahale için ekip taşımada kullanılacak iki adet araç Taşucu Gümrüğünden KKTCye gönderildi. Silifke Orman İşletme Müdürü Mustafa Arslan, araçların or
KKTCye iki adet yangına ilk müdahale aracı gönderildi: KKTCye iki adet yangına ilk müdahale aracı gönderildi

Comments

0 comments to "KKTCye iki adet yangına ilk müdahale aracı gönderildi"

Post a Comment

Advertisement

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com